Tack för dina synpunkter

Tack för dina synpunkter och vad tråkigt att du stött på problem när du skulle köpa din biljett.

ANNONS
|

Replik

Svar till Okunnig eller oteknisk? (TTELA 1 november)

Tack för dina synpunkter och vad tråkigt att du stött på problem när du skulle köpa din biljett. När det gäller Autoladdatjänsten är den byggd på gammal teknik, har relativt få användare och drabbas ofta av tekniska problem. Därför väljer vi nu att stänga ner den. Som du säger går det fortfarande använda Västtrafikkortet, genom att ladda det på ett försäljningsställe. Vi arbetar ständigt med att göra det enklare för våra kunder och medarbetare. Med Västtrafik To Go har man alltid butiken i fickan. Dessutom slipper man checka in och ut. Enkelbiljetterna i Västtrafik To Go går att söka fram i anslutning till våra avgångar och gäller ombord på våra fordon. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår kundservice. Vi tar också med oss ditt förslag om att höra väntetiden när man ringer till oss.

ANNONS

Jesper Wiberg, västtrafik

ANNONS