Vi sparar data i cookies, genom att
använda våra tjänster godkänner du det.

Fortsätter att utveckla kontaktcenter i Trollhättans stad

Replik på "Flertal kommunalanställda jag känner vill kräkas på systemet"

Det här är en insändare. Åsikter som uttrycks är skribentens egna. Vill du svara på insändaren eller skriva en egen? Gör så här.

Vi beklagar upplevelsen att kontaktcenter inte lämnar ut de handlingar som råder under offentlighetsprincipen.

Det ingår i kontaktcenters uppdrag och det är viktigt att så sker. Kontaktcenter är i sitt första verksamhetsår där vi arbetar med att skapa rätt förutsättningar för att ge en god service, som både är korrekt och har ett gott bemötande.

I samverkan med övriga handläggare inom Trollhättans stad har kontaktcenter genomfört en utredning som bland annat visar på några åtgärder som behöver vidtas för att höja servicen ytterligare. Vi tror att dessa åtgärder kommer att gagna såväl dem vi är till för externt som våra interna handläggare i samarbetet kring ärendehanteringen, där målet står kvar, att erbjuda service i världsklass.

Tack för din återkoppling, något som är viktigt för oss i vår fortsatta utveckling av kontaktcenter.

Jenny Eisfeldt Nystedt

chef kontaktcenter Trollhättans stad

Vid ytterligare frågor kontakta kontaktcenter Trollhättans stad