Vi sparar data i cookies, genom att
använda våra tjänster godkänner du det.

 Bild: TTELA
Bild: TTELA

Har ringt och mejlat utan att få svar

Jag har i två dagar försökt få kontakt med personal på Älvhögsborg i Trollhättan.

Det här är en insändare. Åsikter som uttrycks är skribentens egna. Vill du svara på insändaren eller skriva en egen? Gör så här.

Trots flera knappval och lång väntan har ej någon svarat i telefon. Har mejlat också – inget svar där heller. Vad gör personalen?

Alla kan väl inte vara i byggbranschen? Snart kommer ni i kapp Pensionsmyndigheten. Enda skillnaden är  att Pensionsmyndigheten tackar för att man väntar. Besviken medborgare med en enkel fråga.

Besviken baderska

Svar direkt:

Vi beklagar självfallet om baderskan upplever att vi är svåra att få tag i. Vi har en knappvalsfunktion när man ringer in till oss och där väljer man vem man söker alternativt utifrån vad ärendet gäller. Är inte personen på plats kan man alltid dröja kvar och bli kopplad till receptionen som är bemannad större delen av dygnet. Vi har inte fått någon information om att dessa funktioner inte skulle fungera.

Självfallet kan det vara så att vi har kunder i lokalen som behöver vår hjälp. Just nu har vi haft en stort tryck på våra verksamheter då många vill komma igång med träning i våra nyrenoverade träningslokaler, besöka vårt nya bad samt att våra föreningar startar upp sina inomhussäsonger. För att möta upp behovet av att komma i kontakt med oss så utvecklar vi hela tiden vår hemsida samt våra sociala kanaler. På dessa kanaler finns det alltid möjlighet att nå oss för frågor och information om våra verksamheter.

Håkan Engström, vd