Vi jobbar hårt för att ständigt förbättra vår service

Det var tråkigt att läsa om att du drabbats av långa väntetider när du försökte kontakta vårt Kundcenter. Vår ambition är förstås att man ska kunna få ett snabbt svar på både enkla och lite mer komplexa frågor. Kundcenter har öppet dygnet runt alla dagar om året och tjänsten är kostnadsfri.

ANNONS

REPLIK

Svar till signaturen "Claes J", TTELA 4 juli

Telefontjänsten är ett väldigt populärt sätt att kontakta banken så vissa tider på dygnet har vi tyvärr haft långa väntetider. Vi jobbar hårt med att förbättra detta, bland annat utvecklar vi vår teknik och anställer fler för att kunna leverera hög service. Eftersom vi har öppet dygnet runt har vi ofta tider då det går väldigt snabbt att komma i kontakt med oss. Om det mot förmodan skulle vara lång väntetid nästa gång du ringer så kan jag tipsa om att du kan skriva in sökord på vår hemsida, swedbank.se. Då kan du direkt få svar på din fråga, till exempel ”gamla sedlar”.

ANNONS

På bankkontoret i Trollhättan har vi sedan i våras en kundvärd som tar emot och hälsar våra kunder välkomna. Om man väljer att besöka kontoret kan man även där få snabb hjälp med frågor. Det var också olyckligt att Bankomaten för insättningar var full vid ditt besök. Det hör till ovanligheterna, den brukar fungera väl enlig företaget Bankomat som ansvarar för driften. Vi ber om ursäkt för att servicen inte höll den nivån du förväntade dig och lovar att göra vad vi kan för att förbättra. Välkommen in till kontoret så kan vi prata mera och ge tips på hur du kan förenkla vardagen. Vi vill givetvis ha kvar dig som kund!

Tobias Hellberg

Kontorschef Trollhättan/Vänersborg

ANNONS